• Kansi
  • Sisällysluettelo

Arvioinnilla oppimisen taitajaksi

Joulukuu 2018
cover

Sisällysluettelo

Arvioinnilla oppimisen taitajaksi

Joulukuu 2018

ARVOT-hankeHankkeen lähtökohdat ja tavoitteetorder-1 parity-odd

ARVOT-hanke

Hankkeen lähtökohdat ja tavoitteet

ARVOT-hanke

Hankkeen lähtökohdat ja tavoitteet

ARVOT-hanke

Hankkeen lähtökohdat ja tavoitteet

ARVOT-hanke

ArviointipolkuMiksi arvioida? Oppilaan ja opettajan rooli oppilaan arviointitaitojen kehittymisessäorder-2 parity-even

Arviointipolku

Miksi arvioida? Oppilaan ja opettajan rooli oppilaan arviointitaitojen kehittymisessä

Arviointipolku

Miksi arvioida? Oppilaan ja opettajan rooli oppilaan arviointitaitojen kehittymisessä

Arviointipolku

Miksi arvioida? Oppilaan ja opettajan rooli oppilaan arviointitaitojen kehittymisessä

Arviointipolku

Oppimistoimintaa ohjaava arviointiMiten arvioida? Arviointimalleja ja -tapoja oppimista ohjaavaan arviointiinorder-3 parity-odd

Oppimistoimintaa ohjaava arviointi

Miten arvioida? Arviointimalleja ja -tapoja oppimista ohjaavaan arviointiin

Oppimistoimintaa ohjaava arviointi

Miten arvioida? Arviointimalleja ja -tapoja oppimista ohjaavaan arviointiin

Oppimistoimintaa ohjaava arviointi

Miten arvioida? Arviointimalleja ja -tapoja oppimista ohjaavaan arviointiin

Oppimistoimintaa ohjaava arviointi

ArviointimaaItse- ja vertaisarviointitaitojen kehittämisen väline alakoulussaorder-4 parity-even

Arviointimaa

Itse- ja vertaisarviointitaitojen kehittämisen väline alakoulussa

Arviointimaa

Itse- ja vertaisarviointitaitojen kehittämisen väline alakoulussa

Arviointimaa

Itse- ja vertaisarviointitaitojen kehittämisen väline alakoulussa

Arviointimaa

Prosessikuvaus alakoulun 3.-4.-luokkalaisten osallistamisesta arviointityöhönKäyttäytymisen arviointiorder-5 parity-odd

Prosessikuvaus alakoulun 3.-4.-luokkalaisten osallistamisesta arviointityöhön

Käyttäytymisen arviointi

Prosessikuvaus alakoulun 3.-4.-luokkalaisten osallistamisesta arviointityöhön

Käyttäytymisen arviointi

Prosessikuvaus alakoulun 3.-4.-luokkalaisten osallistamisesta arviointityöhön

Käyttäytymisen arviointi

Prosessikuvaus alakoulun 3.-4.-luokkalaisten osallistamisesta arviointityöhön

Oppimispäiväkirja oppimisen tukena 3.-6.-luokkalaisillaINTO - innovatiivinen ja taitava oppija käsitöissäorder-6 parity-even

Oppimispäiväkirja oppimisen tukena 3.-6.-luokkalaisilla

INTO - innovatiivinen ja taitava oppija käsitöissä

Oppimispäiväkirja oppimisen tukena 3.-6.-luokkalaisilla

INTO - innovatiivinen ja taitava oppija käsitöissä

Oppimispäiväkirja oppimisen tukena 3.-6.-luokkalaisilla

INTO - innovatiivinen ja taitava oppija käsitöissä

Oppimispäiväkirja oppimisen tukena 3.-6.-luokkalaisilla

Digitaalisten arviointimenetelmien mahdollisuuksiQridin käyttö oppimisprosessin alussa, aikana ja lopussaorder-7 parity-odd

Digitaalisten arviointimenetelmien mahdollisuuksi

Qridin käyttö oppimisprosessin alussa, aikana ja lopussa

Digitaalisten arviointimenetelmien mahdollisuuksi

Qridin käyttö oppimisprosessin alussa, aikana ja lopussa

Digitaalisten arviointimenetelmien mahdollisuuksi

Qridin käyttö oppimisprosessin alussa, aikana ja lopussa

Digitaalisten arviointimenetelmien mahdollisuuksi

Arviointikriteerit opetuksessa ja arvioinnissa yläkoulussaKokemuksia arviointikriteeritaulukon käytöstä yläkoulussaorder-8 parity-even

Arviointikriteerit opetuksessa ja arvioinnissa yläkoulussa

Kokemuksia arviointikriteeritaulukon käytöstä yläkoulussa

Arviointikriteerit opetuksessa ja arvioinnissa yläkoulussa

Kokemuksia arviointikriteeritaulukon käytöstä yläkoulussa

Arviointikriteerit opetuksessa ja arvioinnissa yläkoulussa

Kokemuksia arviointikriteeritaulukon käytöstä yläkoulussa

Arviointikriteerit opetuksessa ja arvioinnissa yläkoulussa

Itslearning oppimista edistävässä arvioinnissa yläkoulussaorder-9 parity-odd

Itslearning oppimista edistävässä arvioinnissa yläkoulussa

Itslearning oppimista edistävässä arvioinnissa yläkoulussa

Itslearning oppimista edistävässä arvioinnissa yläkoulussa

Itslearning oppimista edistävässä arvioinnissa yläkoulussa

Digitaaliset arviointityökalut ja oppimisalustatDigitaalisten sovellusten pedagogista arviointiaorder-10 parity-even

Digitaaliset arviointityökalut ja oppimisalustat

Digitaalisten sovellusten pedagogista arviointia

Digitaaliset arviointityökalut ja oppimisalustat

Digitaalisten sovellusten pedagogista arviointia

Digitaaliset arviointityökalut ja oppimisalustat

Digitaalisten sovellusten pedagogista arviointia

Digitaaliset arviointityökalut ja oppimisalustat

ARVOT-hanke – vaikutuksia opettajuuteenArvioinnin eri ulottuvuudet ja vaikutuksetorder-11 parity-odd

ARVOT-hanke – vaikutuksia opettajuuteen

Arvioinnin eri ulottuvuudet ja vaikutukset

ARVOT-hanke – vaikutuksia opettajuuteen

Arvioinnin eri ulottuvuudet ja vaikutukset

ARVOT-hanke – vaikutuksia opettajuuteen

Arvioinnin eri ulottuvuudet ja vaikutukset

ARVOT-hanke – vaikutuksia opettajuuteen

Arviointiajattelu muutoksessaTyökaluja opettajan arviointiajattelun tarkasteluunorder-12 parity-even

Arviointiajattelu muutoksessa

Työkaluja opettajan arviointiajattelun tarkasteluun

Arviointiajattelu muutoksessa

Työkaluja opettajan arviointiajattelun tarkasteluun

Arviointiajattelu muutoksessa

Työkaluja opettajan arviointiajattelun tarkasteluun

Arviointiajattelu muutoksessa

Arvot-hanke ohjatun harjoittelun näkökulmastaArviointi ohjatussa harjoittelussaorder-13 parity-odd

Arvot-hanke ohjatun harjoittelun näkökulmasta

Arviointi ohjatussa harjoittelussa

Arvot-hanke ohjatun harjoittelun näkökulmasta

Arviointi ohjatussa harjoittelussa

Arvot-hanke ohjatun harjoittelun näkökulmasta

Arviointi ohjatussa harjoittelussa

Arvot-hanke ohjatun harjoittelun näkökulmasta

ARVOT-hankkeen tekijätKokeilu-ja kehitystyössä mukana olleet